Veelgestelde vragen over Onze werkwijze |
Waarom heeft mijn bedrijf een website nodig?
Een website kan een elektronische reclamefolder zijn of een elektronisch uithangbord waarop u uw bedrijf op het internet profileert, maar het kan ook een uitgebreide catalogus zijn waaruit bezoekers van uw site online kunnen kopen.
Ben ik eigenaar van de website
U betaalt voor de ontwikkeling van de complete website. Dat betekent dat u ook recht heeft op de broncode. Deze kunt u van ons krijgen op CD of u kunt deze downloaden.
Zijn er na het ontwerp nog kosten?
Nee, de enige terugkerende kosten die u hoe dan ook zult moeten maken, is de jaarlijkse huur van de webhosting-account waarop uw website geplaatst is, evenals de domeinnaam waarmee uw website gekoppeld is.
Om praktische redenen doen wij niet aan bijwerken van websites die door anderen zijn ontworpen. Dit vanwege de kwaliteit en onderhoud aspecten. Uiteraard kunnen we wel bestaande grafische en tekstuele inhoud hergebruiken in het nieuwe project.
Heb ik een CMS (Content Management System) nodig?
Een CMS kan waardevol zijn als:
- Als meerdere mensen een website moeten onderhouden.
- Als u wilt voorkomen dat uw vormgeving inconsistent wordt. U wilt de vorm en inhoud van uw website strikt gescheiden houden.
- Als u wilt besparen op de onderhoudskosten van de website.
- Als u alles in de hand wilt houden en niet afhankelijk wilt zijn van een externe partij.
- Als niet-technische mensen de website moeten kunnen onderhouden.
- Als u wilt dat informatie op een bepaald tijdstip op de website staat.
- Als u degenen die verantwoordelijk zijn voor de inhoud ook zelf de inhoud wilt laten onderhouden.
Enkele feiten op een rij!
-
98% van de internetgebruikers gebruik maakt van zoekmachines.
-
Bijna 90% van de zoekmachine gebruikers niet verder kijkt dan de eerste 30 zoekresultaten.
-
41% van de Nederlandse internetpopulatie slechts de eerste resultatenpagina bekijkt.
-
59% van de Potentiële kopers zich oriënteert op internet voordat ze iets aanschaft.
-
Zoekmachinemarketing bestaat uit zoekmachine optimalisatie en betaalde advertenties!
-
25% van de Nederlandse internetpopulatie slechts de eerste vijf zoekmachineresultaten bekijkt.
-
Relevante inkomende links uw PageRank verhogen!
-
Google in Nederland een marktaandeel van 94% heeft!
-
De gemiddelde sitebezoeker in minder dan een twintigste van een seconde bepaald of uw site interessant is.
-
Een toppositie in natuurlijke zoekmachineresultaten door niemand te garanderen is.
-
Zoekmachinemarketing geen permanente positie in zoekmachines kan garanderen.
-
Gesponsorde koppelingen geen effect hebben op eigen natuurlijke zoekmachineresultaten.
|